Wednesday, June 22, 2016

The cat missing

Missing??
Atau dia lari.. sebab tinggalkan anak anaknya lepas lahirkan anak..
hurm sedih rindu dia..
dia seekor yg lasak..
independent..
determined...
pembersih..
tapi lari dari rumah hampir sebulan yg lalu..
Aku jumpa dia di sebuah rumah sewa kawan aku , ku bawanya pulang masa usianya masih baby. dalam 4 minggu macam tu bersama ibunya dan abangnya si hitam.. tapi hitam tu dah larikan diri sejak awal lagi selepas dia di ngorat oleh kucing jantan si hitam. agaknya kekasih pertamanya kaler pun sama sama hitam. tapi aku harap dia masih hidup walaupun hubungan dia dgn kami dirumah kurang mesra. tapi si adiknya sgt mesra dgn kami. berbadan hitam bawahnya putih bersih,. adik dan abgnya sgt pembersih. sayang mereka.. rindu mereka..  bawah ni gambar adik nya... abangnya ada tapi tak igt kat mana simpan.dlm phone lama rasanya.




No comments:

Post a Comment

saya sgt menghargai komen anda :)