Selasa, 10 Mei 2016

Hym for The Weekend

Hai, Assalamualaikum semua :)

Hym for the weekend. everyday rasa macam weekend.
Sebabnya hehe.. ada la.
Btw aku tengah melalui penghujung semester.
article hampir 80% nak siap. tapi tu pendapat aku la
my supervisor tgk tak tahu dia ckp apa lg.

One more thing. result proposal aku dpt sgt bernas . Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah
hanya Allah saja yang tahu perasaan aku masa aku tgk result aku.
aku paling tertinggi dari antara yang lain. syukur.
sebenarnya aku tak expect pun result aku dpt macam tu ** sigh.
Allah nak bg. rezeki milikNya,
Tajuk research aku semakin lama semakin kena dengan jiwa aku
pada mulanya aku rasa beban dan tak suka. tapi cuba memahaminya. Alhamdulillah

Poster untuk exhibition pun hampir siap tinggal untuk isikan content yg penting saja
tak sabar nak hias hias meja time exhibition nati untuk perform yang terbaik dalam hidup aku.
Yeah!... tak tahu mana semangat dtg ni. mungkin berkat doa dari ibuku, keluargaku dan kawan kawanku.Love them.

Dalam minggu ni kawan-kawa travel aku, diaorang ajak aku pegi segantang garam. Unfortunately, aku tak dapat join. kat sana aktivi macam best, memancing, memasak makan makan ramai. yelah program tu ramai yang join sebenarnya budak budak opis lama. budak budak teknikal
diaorang tu baek. terisi hidup aku. Tapi aku nak fokus dulu project aku ni sebab peluang hanya datang sekali. aku harap diaorang faham. semoga program diaorang berjalan lancar.  Ha gambar kat bawah tu la suasana segantang garam di merbok kalau tak salah. try la korang ajak family korang buat family events situ sambil memancing.

Lagi satu, kucing aku dah beranak  april ritu. Dia dapat 3 baby dua hitam putih 1 lg hitam semua. aku rasa bapa kucing hitam melegam. tapi semua comel comel belake.

lepas habis master ni aku target nak pergi bercuti kejap dgn kawan kawan. hope ada masa untuk kami nak pegi kelantan. sana king of food. aku suka susana dekat sana. ada pantai yang cantek cantek. malam bole pegi wakaf che yeh. lagi pun org kelantan peramah semuanya. tak rasa kekok ke apa ke.  buat kan aku in love disana. arwah abah aku pun suka dulu bawa kami jalan jalan ke sana kalau cuti sekolah :).

Segantang garam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

saya sgt menghargai komen anda :)