Isnin, 16 Disember 2013

Aku Sudah Lupa.. Tuhan Kembalikan aku.

Assalamualaikum...

Aku adalah seorang hambaNYA yang hanya mengemis cintaNya,.,,Mengemis hanya untuk mendapat keredhaanNya dan keberkatanNya di dunia dan di akhirat.
Kelemahan aku ini adalah tiada bandingan betapa sedikitnya ilmu yang aku miliki di dunia ini. Betapa sedikitnya amalan yang aku lakukan didunia sehinggakan aku dapat mengira, dan dosa2 aku bagaikan pasir dipantai ,bertapa banyaknya aku lakukan hingga tidak dapat aku menghitungnya. Aku hanyalah insan yang mempunyai banyak kelemahan dan sedikit ilmu yang aku mencarinya.

Ilmu itu adalah harta yang berharga,ilmu yang paling berharga ...
Ilmu itu juga hanya hidup didalam jiwa-jiwa yang bersih saja..

Ampunkan aku yaAllah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

saya sgt menghargai komen anda :)