Wednesday, January 23, 2013

Tanpa doa ibu siapalah kita di dunia ini.

Assalamualaikum w.b.t...

entry kali ini aku nk sentuh ttg doa seorang ibu, mesti korang semua tau dah kan apa kelebihan doa seorang ibu ni., doa seorang ibu itu adalah lebih mujarab dari doa kita sendiri, kerana setiap doa ibu tu kan xda penghadang antara Allah s.w.t, doa itu akan terus menerus sampai kat Allah, dan ibu juga pabila mereka mendoakan kita hati mereka terlalu ikhlas dan telus, ayat ni aku dgr dari ustaz, hebat kan doa mereka terhadap kita, jadi apa yang penting kena selalu minta mereka berdoa pada kita, tp jgn la kita plak yang asyik meminta tp x memberi plak....*nasihatpadadirisendiri*......Allhamdulillah, ..... Allah Maha Penyayang pada hambanya.,

No comments:

Post a Comment

saya sgt menghargai komen anda :)