Khamis, 16 Ogos 2012

Cerita Doodle

Assalamualaikum w.b.t
Hari ni juz nak show doodle yang telah dilukis selepas beberapa hari belajar melukis doodle...
ini antara doodle yang telah dilukis oleh aku....
Disini ada penceritaan dan situasi dimana aku berada dan melaluinya ... selamat menengok ya :)

ini antara qoutes bestfriend aku kasi kat aku ketika aku malas nak belajar..huhu..
_________________________________________________________________________________
message diatas bukan dari aku sbnarnya.. tp dari bestfriend aku... , then, pic yg dilukis pun based on doodle blog lain,
_________________________________________________________________________________
Doodle palestine nie dilukis untuk sahabat kami(zunnur), aku n alia yg lukis berdasarkan gambar keychain,
_________________________________________________________________________________
Ini pula doodle untuk semua kawan2 aku :)
________________________________________________________________________________
oke kami masih muda ..... ^^

2 ulasan:

saya sgt menghargai komen anda :)