Ahad, 21 Ogos 2011

semalam..hari ini dan esok..




Assalamualaikum w.b.t.



Syukur kepada Illahi kerana Dia telah memanjangkan usia kita semoga kita semua berada dalam keadaan orang yang bukan didalam kerugian.. :)

        Sahabat adalah sesuatu yang susah untuk diungkapkan, kehadiran mereka kita tidak pernah merangcang atau dirancang kerana semua itu adalah datang dari ketentuan Ilahi.hanya Dialah yang menentukan mana yang terbaik untuk kita. Tidak semua orang memiliki sahabat yang begitu ramai tapi ada yang pula memiliki sahabat yg begitu ramai malah semua sahabatnya sangat akrab dengannya tetapi ada pula orang yang mempunyai sahabat ramai tapi tidak seorang pun rapat dengannya, hanya orang2 yang tertentu sahaja akrab dengannya.  Ada pula baginya family adalah segala2nya, sahabat adalah hanya untuk bekerja atau belajar semata-mata. Dan kita x dapat lihat hati dan perasaan seseorang itu.Ada pepatah mengatakan iaitu "Rambut sama hitam tapi hati lain2" .


Sesungguhnya tak ternilai seseorang itu memiliki sahabat yang sentiasa mengajak kita kearah kebaikan. dan bukan sahaja semata2 dengan itu, malah ada juga sentiasa yang menegur kesalahan yang kita lakukan sehari harian tanpa kita menyedari kita melakukan kesalahan .terima kasih sahabat :)

 Chill :) 







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

saya sgt menghargai komen anda :)