Jumaat, 20 Mei 2011

Konspirasi Illuminati dan Freemason.,

Bismillahirrahmanirrahim.


Assalamu'alaikum.
Marilah sama-sama kita memuji dan memuja Allah SWT atas segala limpahan kurniaNya yang begitu banyak memberikan kita kenikmatan sehingga tidak mampu kita menghitungnya.



Selawat dan salam buat Junjungan Mulia, Rasul tercinta, Muhammad SAW serta keluarga, para sahabat dan orang-orang yang istiqamah mengikuti Baginda.

*post yang sebelumnya mencerit
akan ttg zaman - zaman yang direka dan perancangan membina "haikal sulaiman"(tempat dajjal),




sila beri perhatian.., tahukah konspirasi Illuminati dan Freemason???
ini adalah pertubuhan yang dibawah naungan DAJJAL yang wujud sehingga zaman sekarang.,  
kejahatan yang dilakukan oleh dajjal melalui pertubuhan-pertubuhan di bawah naungan dajjal. Antaranya: Freemason, Illuminati, Bilderbergh Group, Knight Of Malta, Skull And Bones, Priory Of Sion dan Society Of Jesus/ Jesuit. Tapi yang paling popular adalah freemason dan illuminati. 






Mereka memperkenalkan The New World Order dan One World Religion

untuk penduduk di dunia. Mereka mempunyai agenda yang amat tersirat untuk mempengaruhi dari segi PEMIKIRAN, terutamanya kepada UMAT ISLAM dan pengaruh yang paling berkesan adalah dengan HIBURAN. Yang paling popular ialah Lady Gaga si penyembah syaitan. Dia merupakan penyembah Lucifer yang tegar. Rihanna, Madonna, Jay-Z adalah antara artis barat di bawah tajaan Freemason dan Illuminati.





Di Malaysia pun semakin banyak pertandingan nyanyian dan lakonan antaranya Akademi Fantasia, Mentor dan yang paling latest aku tertengok adalah mari menari. Apa hal semua ni? Semua nak menyanyi ke? Dah tiada kerjaya lain? Perempuan tak tahu ke SUARA mereka adalah AURAT? dan mereka boleh berkata mereka mencari rezeki yang halal dengan nyanyian dan lakonan. Such a bloody stupid. Cuba tengok gambar-gambar ni. Contoh paling simple. ONE EYE. Siapakah yang mempunyai satu mata? fikir-fikirkan lah..
Antara gambar-gambar yang menarik;

                                             SCARLET LADY OF BABYLON, yes Taylor Swift 


                                                        juga antana ahli freemason

                  HUJAN, indie band Malaysia wallahhualam.Tapi tengok rambut yang  tutup mata dan
            lambang pada baju. adakah mereka fikir ke apa yang mereka pakai??ataupun trend sekarang rambut tutup sebelah mata?? cuba anda perhatikan pada bajunya itu.,
 bukan ke itu lambang mata satu??




ONE US DOLLAR

Golongan-golongan ini amat bijak dan cerdik dalam mempengaruhi pemikiran kita TANPA DISEDARI. so,Allah memberi kita akal fikiran untuk berfikir, kawan2 fikirlah dahulu sebelum nak ikut trend kerana apa yang ditonjolkan trend sekarang pasti ada maksud tersirat.,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

saya sgt menghargai komen anda :)